WSJ: Někteří kupující Apple Vision Pro "pociťují "naprostou lítost
Podle nového článku v deníku The Wall Street Journal vyjádřilo mnoho prvních uživatelů náhlavní soupravy Apple Vision Pro nespokojenost s její hmotností, omezenými možnostmi použití a řídkým softwarovým ekosystémem.
V roce následujícím po uvedení zařízení na trh se podle ohlasů uživatelů nepodařilo splnit očekávání ohledně pohodlí, softwarové podpory a společenského přijetí. V rozhovorech, které vedl deník The Wall Street Journal, první kupci Vision Pro uváděli, že zařízení je nyní z velké části nevyužíváno kvůli řadě praktických problémů. Dustin Fox, realitní makléř z Centreville ve Virginii, řekl: „Víte, že se jedná o zařízení, které se používá v praxi?
"Jen se na něj práší. Myslím, že jsem ho za poslední rok použil asi čtyřikrát.
Je příliš těžký. Nemůžu ho nosit déle než 20 nebo 30 minut, aniž by mě z něj bolel krk."
Vysvětlil, že ho zpočátku zaujala novost zařízení a jeho potenciální přínos pro produktivitu, ale zjistil, že fyzický zážitek z nošení náhlavní soupravy je neúnosný pro delší sezení. Vision Pro váží přibližně 600 až 650 gramů (1,3 až 1,4 libry) v závislosti na světelném těsnění a konfiguraci čelenky. To je podstatně více než u typické spotřební elektroniky na hlavě a opakovaně se objevovaly stížnosti na těžké rozložení na přední straně.
Čtyřiadvacetiletý Tovia Goldstein z New Yorku uvedl, že jeho zkušenosti se sledováním obsahu na náhlavní soupravě byly také omezeny nepohodlím a nedostatečným počtem aplikací, aby to stálo za to.
Když si zařízení vyzvedne, aby prozkoumal nové aplikace, které byly přidány do obchodu s aplikacemi VisionOS, upozornil na dlouhou dobu spouštění, která ho odrazuje, protože je nutné připojit externí baterii a počkat několik minut, než je zařízení připraveno k použití.
Debut zařízení Vision Pro byl velmi viditelný, včetně akce ve vlajkovém obchodě v New Yorku, které se zúčastnil generální ředitel společnosti Apple Tim Cook. V týdnech následujících po uvedení na trh byli uživatelé spatřeni s náhlavní soupravou na veřejných místech, jako jsou nákupní centra, restaurace a sportovní akce, ale několik kupujících uvedlo, že nadšení veřejnosti rychle opadlo.
Fox uvedl, že zvažoval prodej svého Vision Pro, ale hodnota při dalším prodeji výrazně klesla pod původní cenu.
Další z prvních uživatelů, Anshel Sag, technologický analytik ze San Diega, používal Vision Pro pro zábavu během letu, ale nakonec od něj upustil kvůli sociálnímu nepohodlí a praktickým problémům.
Mohlo by vás také zajímat: